KONTAKT OSS
Adresse:
SKINETT - Ola Næss
0279 Oslo
E-post:
ola@skinett.no
Telefon:
40402149
Organisasjonsnummer:
960603273
Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.
KUNDEINFORMASJON
Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss.
SIKKER BETALING
Hvem kan handle på nett?
For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg. Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.
Trygt kjøp
Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel.
Betaling
Du vil bli belastet for ordrebeløpet når din pakke blir sendt fra oss.
Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.
Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.
LEVERINGSBETINGELSER
Leveringstid
De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager. Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling. En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager.
Frakt og gebyr
Alle våre forsendelser går med Bring.
Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut
Uavhentede pakker
Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.
Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.
Retur av varer - Angrerett
Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg.
Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.
Kjøpsbetingelser
Nedenfor finner du våre kjøpsbetingelser som gjelder for salg av produkter fra Skinett sin nettbutikk til forbruker.For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år.
Forbehold
Vi tar forbehold om feil i priser, tekst og detaljer om produktene. Vi tar og forbehold at lagerantall ikke er synkront med reell lagerstatus, og at vi kan være utsolgt for varianter og størrelser. Vi tar forbehold om at vi må samle varer fra flere lagre, eller vente på varer på fjernlager, uten at dette nødvendigvis står i produkt teksten. Ved urimelig lang venting på utsendelse, vil vi selvfølgelig informere via epost.
Betaling
Hos Skinett kan du velge hvordan du vil betale. Du kan betale over nettbank, med kort eller Vipps. Ved betaling med kort vil beløpet bli reservert i det øyeblikket du gjennomfører kjøpet, men vi trekker ikke ut pengene før ordren blir sendt fra oss.
Levering
Skinett bruker Posten/Bring som posten som sin fraktleverandør. Vi kan derfor tilby følgende fraktløsninger:
Hent pakken på ditt lokale postkontor / post i butikk.
Varen sendes her som servicepakke og du mottar sporingsnummer på e-post når denne blir sendt fra oss. Varene sendes til postutleveringsstedet som er knyttet til din hjemmeadresse. Du vil også motta e-post eller sms når varen er ankommet ditt utleveringsted. Frist for å hente pakken er 14 dager.
Spore din pakke
Har du fått sporingsnummer og lurer på hvor din pakke er, må du kontakte Posten Norge. Du kan spore pakkene på posten.no
Leveringstid
Vi gjør vårt ytterste for at pakken din skal sendes så raskt som mulig fra oss, og vi sender alle hverdager. Så snart pakken sendes fra oss vil du motta en epost med sporingsnummer hvor du kan følge pakken på dens vei til deg via posten sine hjemmesider.
Som skrevet under sender vi så snart vi har alle dine varer på riktig lager, og dette kan medføre noe ekstra leveringstid på noen varer. Vi lover uansett at om det blir urimelig lang tid, så skal vi kontakt deg via epost med informasjon om dette. Noen ganger, som beskrevet under «forbehold» kan det være feil i lagerantall i nettbutikken og andre grunner til at vi ikke kan sende din ordre. Du vil da bli informert om dette via e-post / sms.
Uavhentete pakker
Pakke som ikke blir hentet på posten vil bli belastet med 350 kroner i reell frakt, returfrakt og ekspedisjonsgebyr. Det overskytende her vil bli refundert til kunden.
Konfliktløsning
Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon
23 40 05 00 eller www.forbrukerradet.no.